Saturday, October 9, 2010

Info dan Sains MONAVIE ..

Pemakanan Seimbang
- USDA mengesyorkan supaya kita mengambil 5 jenis buah-buahan sehari untuk kekal sihat dan mengelakkan penyakit-penyakit kronik.

Biji dan Kulit
- Saintis mendapati bahawa 80% khasiat buah terletak pada biji dan kulitnya. MONAVIE diadun dengan menggunakan 19 buah termasuk biji dan kulitnya.

24 Jam
- 99% khasiat buah-buahan hanya terpelihara dalam tempoh 24 jam selepas dipetik. MONAVIE mengekalkan kesegaran buah-buahan tersebut. Ini kerana MONAVIE menetapkan buah-buahan yang dipetik mestilah diproses dalam tempoh 24 jam.

Habitat Semulajadi
- Habitat semula jadi buah acai adalah di hutan Amazon. Buah-buahan terbaik mestilah datang dari habitatnya. MONAVIE mengekalkan sifat semula jadi buah acai dengan mengambilnya terus dari hutan amazon.

Warna Buah
- Vitamin dan anti-oksidan paling banyak terdapat dalam buah-buahan. Pigmen warna bual pelbagai membekalkan khasiat yang berbeza-beza dan memainkan peranan penting dalam formula jus MONAVIE. MONAVIE menggabungkan buah ACAI dan 18 buah-buahan terpilih dari 4 penjuru dunia untuk membekalkan jus mutrien terbaik.

Freeze-Dried Process
- Teknologi terkini dalam penghasilan makanan. Proses penghasilan mengelakkan 99% khasiat buah. ' OPTI ACAI' satu formula yang dicipta oleh Dr.Alexander Schauss telah dipatenkan dan ekslusif untuk MONAVIE sahaja.
- MONAVIE memiliki ACAI terbaik dipasaran.

Mudah diserap
- Kebanyakan makanan kesihatan di pasaran didapati dalam bentuk pil. MONAVIE dibina dalam bentuk cecair supaya mudah dan cepat diserap oleh badan manusia.

Produk Universal
- Sesuai untuk digunakan oleh lelaki dan perempuan.
- Sesuai untuk semua peringkat umur , dari bayi hingga dewasa.
- Sesuai untuk semua bangsa.
- Rasa MONAVIE universal, sedap dan berkhasiat.

Selamat san Efektif
- MONAVIE menghabiskan R&D beratus juta dollar beserta dengan kajian klinikal untuk memastikan produknya selamat dan efektif dalam apa jua keadaan.

No comments:

Post a Comment